BluePink BluePink
XHost
Servere virtuale de la 20 eur / luna. Servere dedicate de la 100 eur / luna - servicii de administrare si monitorizare incluse. Colocare servere si echipamente de la 75 eur / luna. Pentru detalii accesati site-ul BluePink.
"Unii invata bridge foarte greu... altii niciodata!" - Tiberius Agache
Golden Club Logo
Works great with Firefox! Firefox

Alege un articol:

Azi nu e ziua ta norocoasa

            Meciul a inceput bine, dupa ce in prima dona ati realizat un 3NT subtire dupa un atac neinspirat al adversarilor. Ati deschis cartile in dona a doua, si vedeti ca ati primit cea mai buna mana a lunii, daca nu chiar a anului. Vestile bune continua cand partenerul anunta 2 pozitiv, dar apoi franele repetate ale acestuia va conving in cele din urma sa cumparati dona in 5.


Echipe
Dealer: Sud
Vul: All

10 8 6
7 5 4
9 8 6
K Q J 7

 

A K Q 7 5 2
A K 6 2
A K 3
-

Vest

Nord

Est

Sud

-

-

-

2

pass

2(1)

pass

2

pass

2NT

pass

3

pass

3

pass

4

pass

4

pass

5

pass

5

All pass

 


(1) - pozitiv 5+ PO


Vest, adormit, ataca A, si te gandesti ca nu ar fi un moment bun sa nu realizezi acest contract, dupa ce ai primit cel mai favorabil atac.
Incepeti prin a va concepe planul de joc:
Pasul 1. Daca sta atuul 2-2, sau cade valetul puteti tabla, urmand sa taiati al patru-lea tur de caro pe mort. Trageti 2 ture de atu, dar ghinion, Vest nu mai raspunde la al doilea tur,asa ca treceti mai departe;
Pasul 2. Jucati As-Rege de cupa, cupa. Daca cupa sta 3-3 sunteti iarasi acasa. Dar Vest castiga a treia cupa in timp ce Est defoseaza un caro;
Pasul 3. Vest revine J, si va incercati ultima sansa, aruncati caro de pe mort, in speranta ca veti putea realiza un tai de caro pe mort fara sa fiti suprataiat. Din pacate nici aceasta ultima sansa nu se materializeaza, si consemnati in fisa o amenda.

  • “Partener, se pare ca nu e ziua mea norocoasa”
  • “Norocul ti-l mai faci si singur uneori”
  • “Cum asa, aveam vre-o sansa sa fac dona?”
  • “Sigur ca da”
  • “Prin ce procedeu?”
  • “Simplu trebuia sa te gandesti cum sa ajungi pe masa, la cele 3 castigatoare de trefla. Taiai Asul de trefla cu Asul de atu, si jucai atu, acoperind ce carte joaca Estul. Ulterior repeti manevra. Indiferent ce ar face adversarii, vei ajunge pe mort pe 10,  8 sau 6”
  • “Ai dreptate, acum cand ma uit la toate cartile vad cele doua perdante: nouarul si valetul de atu.

 

10 8 6
7 5 4
9 8 6
K Q J 7

4
J 9 8 3
Q J 5 2
A 6 5 4

 

J 9 3
Q 10
10 7 4
10 9 8 3 2

 

A K Q 7 5 2
A K 6 2
A K 3
-